link rel="stylesheet" href="css/videobox.css" type="text/css" media="screen" />

15 Kasım 2009 Pazar

Acer Aspire One Netbook Sorunu...Açılmıyor...

Acer aspire one model netbook nuz power tuşuna bastığınızda açılmıyor,ekran simsiyah,harddiskten boot etmediği için ses gelmiyor,cihaz açık güç geliyor ama hiçbir şekilde ekrana görüntü gelmiyorsa çözüm:



- Son BIOS sürümünü indirin.(buradan)
- USB diski Fat32 olarak biçimlendirin ve bios dosyalarını içine atın.
- .fd uzantılı dosyanın adını ZG5IA32.FD olarak değiştirin.- Flash diski takın
- Fn+Esc tuşları basılı iken power tuşuna basın.
- Power ışığı yanıp sönmeye başlayınca Fn+Esc tuşlarını bırakın
- daha sonra power tuşuna bir kez daha basın
- sonra kendi kendisine BIOS'u update edecek ve bilgisayar açılacak...(max 1 dk.)
NOT: Bu işlemleri yaparken hem batarya takılı olmalı hem de fişe takılı olmalı, yoksa çalışmıyor...



10 yorum:

  1. link calismiyor arkadasim :)

    YanıtlaSil
  2. link düzeltildi.tesekkürler...

    YanıtlaSil
  3. işe yaradı çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. İşe yaradı çok teşşekkürler.Ama işlemleri yaparken çok dikkatli olun sabırlı oılun her adımı aynen uygulayın kolaay gelsin

    YanıtlaSil
  5. ise yaramiyör!!

    YanıtlaSil
  6. Söylenenleri aynen yaptım ama flashın ışığı yanmıyor ve power ışığı hala yanıp sönüyor. 10 dakka oldu :S

    YanıtlaSil
  7. link kırık hgaliba yaa

    YanıtlaSil
  8. Bu bilgiler bayağı eskiden verilmiş, ancak aynı sorunla bende karşılaştım ve yukarıda yazlanların aynısını gerçekleştirdim. Başarılı oldum. Teşekkür ederim bu bilgileri paylaşan arkadaşa. Çok sağol.. Lütfü

    YanıtlaSil
  9. çok teşekkürler daha öncede olmuştu.başka bir arızadandır sanmıştım.iyi para kaptırdım tamire.çok teşekkürler 1 dk ka sürmedi.

    YanıtlaSil
  10. çok sağolun sayenizde bir sürü tamir parasından kurtulduk :)

    YanıtlaSil